Înființează-ți și gestionează-ți PFA online simplu și rapid
Începerea unei afaceri nu a fost niciodată mai ușoară. Ne ocupăm de inființare PFA și îți punem la dispozitie toate instrumentele pentru a îți gestiona activitatea în raport cu ANAF. La cerere, primești asistanță contabilă de la contabili certificați CECCAR, experți în domeniul tău.
✅ Îți înfiintăm PFA GRATUIT
✅ Nu ai de achitat decat taxele la ONRC.
✅ Simplu, fără birocrație. De la distanță, fără deplasări
✅ Facturare electronica eFactura
✅ Semnătură digitală eFactura inclusă
✅ Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați
✅ Arhivă electronică documente in cloud
✅ Îți oferim sediu social

De ce să îți înființezi PFA cu eConta?
Înființare Simplificată Persoană Fizică Autorizată
Soluții complete pentru afacerea ta. Transformă înființarea PFA-ului într-un proces simplu, accesibil și eficient, indiferent de nivelul tău de experiență în domeniu.

Rapiditate
Te ghidăm în pregătirea documentelor necesare. Durează doar 10-15 minute. Tu semnezi, iar noi ne ocupăm de restul până la obținerea certificatului de la REGCOM. 100% online. Primești actele in 5-7 zile lucrătoare.

Costuri reduse
Îți înființăm PFA GRATUIT, exceptand taxele REGCOM in valoare de 128 RON. Ai aplcație pentru evidență fiscală PFA de la 19 EUR/lună sau servicii contabile complete de la 35 EUR/lună. Ai inclusiv certificat digital eFactura inclus. Vezi oferta de preț

Instrumentele de care ai nevoie
Ai incluse in abonament aplicație online de facturare electronică, primești si trimiți facturi prin eFactura, ai la zi evidența încasărilor si plaților și registrele aferente și, în plus, primești asistența la depunerea declaratiei unice

Contabili autorizați CECCAR
Poți opta pentru a avea contabilul tău ce se va ocupa de tot ce înseamna contabilitate eliminând astfel riscurile si bătăile de cap. Contabilul tău se ocupă de evidența contabila a documentelor tale, întocmirea registrelor și multe altele.
Cum funcționează înființarea firmei online cu eConta
Descoperă cea mai rapidă cale de a-ți înființa firma folosind aplicația noastră online. Simplu, sigur și eficient, aplicația noastră îți permite să completezi toate formalitățile necesare direct de pe telefonul sau computerul tău. Tot procesul este automatizat pentru a-ți economisi timp și pentru a-ți oferi flexibilitatea de care ai nevoie

Consultanță inițială gratuită
Discutăm nevoile tale și îți oferim sfaturi personalizate pentru a înființa firma potrivită.

Completarea documentelor
Ne ocupăm de întocmirea și depunerea tuturor documentelor necesare. Tu trebuie doar să ne furnizezi informațiile de bază.

Aprobare și înregistrare
După aprobarea documentelor, înregistrăm PFA la Registrul Comerțului și îți trimitem actele necesare.

Sediu social
Te ajutăm să stabilești sediul social oriunde în România, inclusiv opțiunea de a îți asigura noi sediul social.

Te apuci de treaba
Emiți și primești facturi prin ContaDigital, ai registre contabile la zi, precum și asistența pentru declaratia unică, jurnale, declarații, registre.
Cu ce te putem ajuta?
Fie ca ești la inceput de drum sau afacerea ta se așează, eConta are expertiza necesară sa te sprijine:
✅ Contabilitate Digitală
✅ Facturare online integrată cu eFactura
✅ Declarații fiscale, inclusiv e-TVA, SAF-T/D406
✅ Înființare Firmă
✅ Consultanță Fiscală
✅ Salarizare
✅ Documente tale în Cloud
Contabilitate Fără Complicații
Un singur partener, toate serviciile la un loc

Evidență fiscală și contabilitate

Facturare online integrată cu eFactura

Documente în Cloud

Prețuri competitive și servicii calitative
Întrebări Frecvente
Dacă nu ai găsit răspunsul dorit, un consultant Contahouse este aici pentru a-ți oferi asistență personalizată. Contacteaza-ne la 0771 095 337 sau 0770 636 030!
Ce documente sunt necesare pentru înființarea unei firme?
Care este durata procesului de înființare a unei firme?
Care sunt costurile implicate în înființarea unei firme?
Este posibil să înființez o firmă dacă nu mă aflu în România?
Ce este sediul social și cum pot alege unul?
Ce pași trebuie să urmez după înființarea firmei pentru a începe activitatea?
Pentru a începe să activezi, vei avea nevoie de un cont bancar dedicat firmei, un contabil și un program de facturare. Clienții Contahouse beneficiază de realții directe cu banca, contabilitate completă și 100% online și acces nelimitat la platforma www.contadigital.ro.