Deschide și administrează-ți PFA-ul online rapid

Lansarea unei afaceri este acum mai simplă ca niciodată. Ne ocupăm de înființarea PFA-ului și îți punem la dispoziție toate instrumentele necesare pentru a-ți gestiona activitatea conform cerințelor ANAF. La cerere, îți oferim suport contabil din partea experților autorizați CECCAR, specializați în domeniul tău de activitate.

✅ Înființare PFA GRATUIT

✅ Proceduri online

✅ eFactura integrată

✅ Semnătură digitală inclusă

✅ Acces nelimitat Contadigital

✅ Sediu social în București

3.-coordonator-strangere-de-fonduri-pavel-683x1024 copy

De ce să alegi Contahouse pentru înființarea PFA-ului tău?

Proceduri online, simple și rapide

Oferim soluții complete pentru afacerea ta. Transformă înființarea PFA-ului într-un proces rapid, accesibil și fără complicații, indiferent de experiența ta în domeniu.

Eficiență

Te susținem pentru pregătirea documentelor necesare. În doar 10-15 minute, semnezi, iar noi ne ocupăm de restul până la obținerea certificatului de la Registrul Comerțului, 100% online. Vei primi actele în 7 zile lucrătoare.

 

Costuri zero

Îți înființăm PFA-ul GRATUIT. Aplicația pentru evidența fiscală este disponibilă de la 150 lei/lună, în plus, primești certificat digital eFactura inclus, fără să îți mai bați capul cu semnătura digitală.

Acces nelimitat – Contadigital

În abonamentul tău, vei avea acces la aplicația online pentru facturare electronică, cu posibilitatea de a emite și trimite facturi prin eFactura. Ai în permanență evidența încasărilor și plăților actualizată, registrele necesare și suport pentru depunerea declarației unice.

Experți CECCAR

Dacă preferi, poți alege un contabil dedicat care va gestiona întreaga ta evidență a PFA-ului tău, eliminând riscurile și stresul legate de contabilitate. Acesta se va ocupa de toate aspectele legate de documente, registre și alte obligații fiscale.

Cum funcționează înființarea PFA-ului online cu Contahouse

Descoperă cea mai rapidă cale de a-ți înființa firma folosind aplicația noastră online. Simplu, sigur și eficient, aplicația noastră îți permite să completezi toate formalitățile necesare direct de pe telefonul sau computerul tău. Tot procesul este automatizat pentru a-ți economisi timp și pentru a-ți oferi flexibilitatea de care ai nevoie

Consultanță Personalizată

Discutăm despre obiectivele tale și îți oferim recomandări personalizate pentru a înființa firma care se potrivește cel mai bine nevoilor tale specifice.

Redactarea Documentelor

Ne ocupăm de completarea și depunerea tuturor documentelor și formularelor necesare. Tu trebuie doar să ne furnizezi informațiile esențiale.

Sediu Social

Îți oferim sediul social in Sectorul 1, București și îți asigurăm o comunicare eficientă cu administratia financiară de care o să aparțină viitoarea ta firmă.

Gestionarea Afacerii

După înființarea firmei, ne ocupăm de întreaga contabilitate, depunerea declarațiilor, salarizare, bilanțuri, controale și îți oferim soluții pentru optimizarea fiscală a afacerii tale.

Începe-ți afacerea alături de Contahouse!

Cu ce te putem ajuta?

Fie ca ești la inceput de drum sau afacerea ta se așează, eConta are expertiza necesară sa te sprijine:

Contabilitate complet digitalizată 

✅ Emitere facturi online, cu integrare eFactura

✅ Depunere declarații fiscale – e-TVA, SAF-T

✅ Servicii de înființare PFA

✅ Consultanță fiscală personalizată

✅ Salarizare și resurse umane

✅ Acces rapid la toate documentele tale

Contahouse si Contadigital – Doul perfect pentru afacerea ta

Toate serviciile de care ai nevoie, oferite de parteneri de încredere:

Gestiune fiscală și contabilă completă

Facturare digitală conectată cu eFactura

Acces rapid la documente, direct din Cloud

Tarife accesibile, servicii de calitate superioară

Întrebări Frecvente

Dacă nu ai găsit răspunsul dorit, un consultant Contahouse este aici pentru a-ți oferi asistență personalizată. Contacteaza-ne la 0771 095 337 sau 0770 636 030!

Ce documente sunt necesare pentru înființarea unei firme?
Pentru înregistrarea unei societăți, vei avea nevoie de o copie a actului de identitate sau a permisului de rezidență/pașaport, precum și dovada adresei sediului social. Dacă nu ai o locație stabilită, noi suntem aici să îți găzduim sediul social.
Înființarea unei firme poate fi finalizată în maxim 7 zile lucrătoare, cu condiția să avem toate documentele necesare corecte și complete.
Serviciul nostru de înființare a firmei este GRATUIT, iar costurile suplimentare sunt taxele aplicate de Registrul Comerțului, care se ridică la aproximativ 210 RON
Da, procesul de înființare a unei firme se poate desfășura complet online, ceea ce îți permite să înregistrezi firma din orice colț al lumii, fără a fi necesară prezența fizică în România.
Sediul social reprezintă adresa oficială a firmei, unde vor fi trimise toate documentele legale. Poți opta pentru adresa ta proprie sau poți alege adresa oferită de noi din Sectorul 1, București.

Pentru a începe să activezi, vei avea nevoie de un cont bancar dedicat firmei, un contabil și un program de facturare. Clienții Contahouse beneficiază de realții directe cu banca, contabilitate completă și 100% online și acces nelimitat la platforma www.contadigital.ro.

Procesul de tranziție de la PFA la SRL include radierea PFA-ului existent și înființarea noii societăți. Aceste proceduri pot fi demarate și realizate simultan, într-un mod simplu și eficient.