Înființează-ți și gestionează-ți PFA online simplu și rapid

Începerea unei afaceri nu a fost niciodată mai ușoară. Ne ocupăm de inființare PFA și îți punem la dispozitie toate instrumentele pentru a îți gestiona activitatea în raport cu ANAF. La cerere, primești asistanță contabilă de la contabili certificați CECCAR, experți în domeniul tău.

✅ Îți înfiintăm PFA GRATUIT

✅ Nu ai de achitat decat taxele la ONRC.

✅ Simplu, fără birocrație. De la distanță, fără deplasări

✅ Facturare electronica eFactura

✅ Semnătură digitală eFactura inclusă

✅ Aplicație pentru evidența rapidă încasari/plați

✅ Arhivă electronică documente in cloud

✅ Îți oferim sediu social

3.-coordonator-strangere-de-fonduri-pavel-683x1024 copy

De ce să îți înființezi PFA cu eConta?

Înființare Simplificată Persoană Fizică Autorizată

Soluții complete pentru afacerea ta. Transformă înființarea PFA-ului într-un proces simplu, accesibil și eficient, indiferent de nivelul tău de experiență în domeniu.

Rapiditate​

Te ghidăm în pregătirea documentelor necesare. Durează doar 10-15 minute. Tu semnezi, iar noi ne ocupăm de restul până la obținerea certificatului de la REGCOM. 100% online. Primești actele in 5-7 zile lucrătoare.

Costuri reduse

Îți înființăm PFA GRATUIT, exceptand taxele REGCOM in valoare de 128 RON. Ai aplcație pentru evidență fiscală PFA de la 19 EUR/lună sau servicii contabile complete de la 35 EUR/lună. Ai inclusiv certificat digital eFactura inclus. Vezi oferta de preț

Instrumentele de care ai nevoie

Ai incluse in abonament aplicație online de facturare electronică, primești si trimiți facturi prin eFactura, ai la zi evidența încasărilor si plaților și registrele aferente și, în plus, primești asistența la depunerea declaratiei unice

Contabili autorizați CECCAR

Poți opta pentru a avea contabilul tău ce se va ocupa de tot ce înseamna contabilitate eliminând astfel riscurile si bătăile de cap. Contabilul tău se ocupă de evidența contabila a documentelor tale, întocmirea registrelor și multe altele.

Cum funcționează înființarea firmei online cu eConta

Descoperă cea mai rapidă cale de a-ți înființa firma folosind aplicația noastră online. Simplu, sigur și eficient, aplicația noastră îți permite să completezi toate formalitățile necesare direct de pe telefonul sau computerul tău. Tot procesul este automatizat pentru a-ți economisi timp și pentru a-ți oferi flexibilitatea de care ai nevoie

Consultanță inițială gratuită

Discutăm nevoile tale și îți oferim sfaturi personalizate pentru a înființa firma potrivită.

Completarea documentelor

Ne ocupăm de întocmirea și depunerea tuturor documentelor necesare. Tu trebuie doar să ne furnizezi informațiile de bază.

Aprobare și înregistrare

După aprobarea documentelor, înregistrăm PFA la Registrul Comerțului și îți trimitem actele necesare.

Sediu social

Te ajutăm să stabilești sediul social oriunde în România, inclusiv opțiunea de a îți asigura noi sediul social.

Te apuci de treaba

Emiți și primești facturi prin ContaDigital, ai registre contabile la zi, precum și asistența pentru declaratia unică, jurnale, declarații, registre.

Cu ce te putem ajuta?

Fie ca ești la inceput de drum sau afacerea ta se așează, eConta are expertiza necesară sa te sprijine:

Contabilitate Digitală 

✅ Facturare online integrată cu eFactura 

✅ Declarații fiscale, inclusiv e-TVA, SAF-T/D406

✅ Înființare Firmă 

✅ Consultanță Fiscală

✅ Salarizare

✅ Documente tale în Cloud

Contabilitate Fără Complicații

Un singur partener, toate serviciile la un loc

Evidență fiscală și contabilitate

Facturare online integrată cu eFactura

Documente în Cloud

Prețuri competitive și servicii calitative

Întrebări Frecvente

Dacă nu ai găsit răspunsul dorit, un consultant Contahouse este aici pentru a-ți oferi asistență personalizată. Contacteaza-ne la 0771 095 337 sau 0770 636 030!

Ce documente sunt necesare pentru înființarea unei firme?
Pentru înregistrarea unei societăți, vei avea nevoie de o copie a actului de identitate sau a permisului de rezidență/pașaport, precum și dovada adresei sediului social. Dacă nu ai o locație stabilită, noi suntem aici să îți găzduim sediul social.
Înființarea unei firme poate fi finalizată în maxim 7 zile lucrătoare, cu condiția să avem toate documentele necesare corecte și complete.
Serviciul nostru de înființare a firmei este GRATUIT, iar costurile suplimentare sunt taxele aplicate de Registrul Comerțului, care se ridică la aproximativ 210 RON
Da, procesul de înființare a unei firme se poate desfășura complet online, ceea ce îți permite să înregistrezi firma din orice colț al lumii, fără a fi necesară prezența fizică în România.
Sediul social reprezintă adresa oficială a firmei, unde vor fi trimise toate documentele legale. Poți opta pentru adresa ta proprie sau poți alege adresa oferită de noi din Sectorul 1, București.

Pentru a începe să activezi, vei avea nevoie de un cont bancar dedicat firmei, un contabil și un program de facturare. Clienții Contahouse beneficiază de realții directe cu banca, contabilitate completă și 100% online și acces nelimitat la platforma www.contadigital.ro.

Procesul de tranziție de la PFA la SRL include radierea PFA-ului existent și înființarea noii societăți. Aceste proceduri pot fi demarate și realizate simultan, într-un mod simplu și eficient.