Contabilitate, fiscalitate și salarizare simplificate pentru antreprenorii ocupați

Scapă de haosul comunicării nestructurate cu eConta – serviciul modern all-inclusive eConta revoluționează modul în care antreprenorii gestionează contabilitatea, fiscalitatea și salarizarea printr-o abordare structurată și eficientă.

3.-coordonator-strangere-de-fonduri-pavel-683x1024 copy

Beneficii Cheie

Gata cu hârtiile! Contabilitate fără griji

Soluții complete pentru afacerea ta. Transformă contabilitatea într-un proces simplu, accesibil și eficient, indiferent de nivelul tău de experiență în domeniu

Economisești resurse prețioase, atât de timp cât și bani

Externalizarea contabilității către experții noștri îți permite să te concentrezi pe creșterea afacerii tale, în timp ce noi ne ocupăm de hățișul birocratic contabil. Economisești timp, energie și costuri, beneficiind de servicii de top la prețuri competitive

Eviți haosul, documentele rătăcite și termenele limită ratate.

Cu sistemul nostru digital optimizat, spui adio stresului documentelor rătăcite și termenelor uitate. Platforma noastră centralizează totul organizat, cu notificări la timp pentru fiecare deadline important. Menține-ți afacerea conformă fără bătăi de cap

Ai toate documentele si operațiunile la îndemână. Oricând și oriunde te-ai afla

Prin aplicația noastră intuitivă, poți accesa și vizualiza în timp real toate documentele și operațiunile contabile, de pe orice dispozitiv. Ia decizii informate pe baza datelor financiare mereu la zi.

Ai liniștea că totul este organizat și gestionat de către experții eConta.

Echipa noastră de contabili certificați se asigură că afacerea ta respectă standardele și reglementările în vigoare. Cu atenție la detalii și proceduri riguroase de verificare, îți poți desfășura activitatea cu liniștea că situația contabilă este pe mâini bune.

Cum funcționează?

Începe colaborarea cu eConta în doar câțiva pași simpli. Înregistrează-te pe platforma noastră, unde un contabil dedicat îți va fi alocat. Transferul de la contabilul anterior se face fără bătăi de cap, iar tu te poți bucura de acces instant la toate documentele și rapoartele financiare. 100% digital, sigur și eficient.

Înregistrare și activare cont

Alocare contabil dedicat

Transfer ușor de la contabilul anterior

Plată online și primire contract

CONTABILITATE SIMPLIFICATĂ

Servicii Complete pentru Administrarea și Contabilitatea Afacerii Tale

Simplifică-ți Gestionarea Financiară cu Soluțiile Noastre Profesionale

Contabilitate Fără Complicații

Un singur partener, toate serviciile la un loc

Facturare online integrată cu eFactura

Trecere de la PFA la SRL

Înființare Firmă

Salarizare și personal

Documente în Cloud

Vezi toate serviciile

Întrebări Frecvente

Dacă nu ai găsit răspunsul dorit, un consultant Contahouse este aici pentru a-ți oferi asistență personalizată. Contacteaza-ne la 0771 095 337 sau 0770 636 030!

Ce documente sunt necesare pentru înființarea unei firme?
Pentru înregistrarea unei societăți, vei avea nevoie de o copie a actului de identitate sau a permisului de rezidență/pașaport, precum și dovada adresei sediului social. Dacă nu ai o locație stabilită, noi suntem aici să îți găzduim sediul social.
Înființarea unei firme poate fi finalizată în maxim 7 zile lucrătoare, cu condiția să avem toate documentele necesare corecte și complete.
Serviciul nostru de înființare a firmei este GRATUIT, iar costurile suplimentare sunt taxele aplicate de Registrul Comerțului, care se ridică la aproximativ 210 RON
Da, procesul de înființare a unei firme se poate desfășura complet online, ceea ce îți permite să înregistrezi firma din orice colț al lumii, fără a fi necesară prezența fizică în România.
Sediul social reprezintă adresa oficială a firmei, unde vor fi trimise toate documentele legale. Poți opta pentru adresa ta proprie sau poți alege adresa oferită de noi din Sectorul 1, București.

Pentru a începe să activezi, vei avea nevoie de un cont bancar dedicat firmei, un contabil și un program de facturare. Clienții Contahouse beneficiază de realții directe cu banca, contabilitate completă și 100% online și acces nelimitat la platforma www.contadigital.ro.

Procesul de tranziție de la PFA la SRL include radierea PFA-ului existent și înființarea noii societăți. Aceste proceduri pot fi demarate și realizate simultan, într-un mod simplu și eficient.